2017. szeptember 17., vasárnap

Nők vs. Férfiak

Hazafelé Anyáékhoz egy ezüstszínű autó jön előttünk.
Szotymi: "Ez ugyanolyan, mint Krisztián autója! Majdnem..."
Mimmó: "Csak ez egy Opel, neki meg Fordja van."
(Kb. azóta mondogatja az autómárkákat, amióta beszélni tud.)

A múltkor kiszálltunk a kocsiból egy parkolóban (mármint Tetkós autójából), Mimmó rápillantott a mellettünk álló kocsira és közölte, hogy ugyanolyan a felnije, mint az én kocsimnak. Tudom, azt se érdemlem, hogy a nap rámsüssön, de én még sose néztem rá a felnimre, viszont Tetkós kisegített, hogy igaza van a négyévesnek.

Ma Tündér keresztanyám elvitte a harom gyereket játszótérre, és Mimmó egy idő után azt mondta, most már haza akar menni az anyukájához, aki a szerelme.

Újabb bizonyíték arra, hogy a tökéletes férfivel aķkor találkozhatsz, ha megszülöd.

2 megjegyzés:

  1. :D én 30 felett egy csomó autómárkát csak úgy ismerek fel, hogy leolvasom a kocsiról. és igen, én is a szín szerint figyelem inkább meg őket. tud valamit a fiad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D
      Akkor kezet foghatunk, van olyan automárka, amit egyszerűen nem ismer fel az agyam, még a jelet se. :-D

      Törlés