2019. április 19., péntek

Pár hete az ikrek fürdés közben egyfolytában ugyanazt a dalt énekelték. Annyira aranyosak voltak, és olyan régen néztek már normális zenei videókat, hogy úgy döntöttem, megmutatom nekik a dalt, amit énekelnek. Legnagyobb meglepetésemre tiltakoztak, de a telefon az én kezemben volt, ők meg a kádban, szóval nem tehettek semmit. Pár másodperc után  persze tátott szájjal nézték a videót. (Pont úgy, ahogy én is néztem gyerekkoromban.)


Annyira kis cukik voltak, nagyon tetszett nekik, én meg utána elmeséltem, hogy Dee Snider valójában teljesen normális, tök régóta van felesége, meg vannak gyerekeik is. Ez a téma annyira érdekelte a kicsiket, hogy aztán Dee Snider minden családtagját végig kellett mutogatnom nekik, elmondani a nevüket, hogy ki mivel foglalkozik, és melyik gyerek mennyi idős.

Azért a szólóalbumáról úgy döntöttem, inkább nem mutatok egy dalt se. Kicsik még hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése