2018. október 8., hétfő

Kitalálós

Mimmó: "Növény, 'fi' betűvel kezdődik..."
Szotymi: "Én tudom, én tudom!"
Mimmó: "...és Anya, neked is van."
Szotymi: "Én tudom, fika!"
LCD: (Ő nem lehet az én lányom.) "Fikusz!"
Mimmó: "Nyertél."
LCD: (Ő tutira az én fiam, ismeri a fikuszt.)

Szotymi: "Fán terem, piros, és van olyan... levele."
Mimmó: "Zöldalma!"

Mimmó: "Lila, és nagyon nem szeretem."
(LCD: "Padlizsán.")

Mimmó (a Nyúlnak): "Fán terem és 'cse' betűvel kezdődik, mint a 'cseléd'." (Ez élőben úgy hangzott: "Fán tejem ész te betűvej kezdődik, mint a tejéd.")

Mimmó: "Virág, 'na' betűvel kezdődik."
LCD: "Hú, ez nehéz... nem tudom... nárcisz esetleg? De tudom, hogy nem jó..." (Este 9 után már Anyának se való a szellemi munka.)
Mimmó: "Neeem. Ez szép virág, sárga, és szotyi lakik benne!"
Na, te tudod? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése